Autor | Název příspěvku | Abstrakt | Příspěvek | Prezentace | Odkazy |
---|---|---|---|---|---|
Bartoňková H. a kol. | Obrazová komunikace mezi radiologickými pracovišti | ||||
Buliková A. a kol. | Význam telehematologie pro diagnostiku a výuku hematologických malignit | ||||
Bužga M. a kol. | LabTutor a Moodle ve výuce fyziologie | ||||
Černochová P. | Názory studentů zubního lékařství na e-learningovou výuku – výsledky dotazníkového šetření | ||||
Dostálová T. a kol. | Vyhodnocení provozu e-learningových kurzů pro obor stomatologie | ||||
Downes S. | New tools for personal learning | ||||
Dušek L. | MEFANET - stav a další vývoj projektu po třech letech od jeho vzniku |
|
videozáznam | ||
Dušek L. a kol. | Programy elektronické podpory výuky v onkologii s využitím dostupných klinických dat a pricnipů eHealth |
|
mefanet.cz | ||
Dušek L. a kol. | Síť MEFANET (www.mefanet.cz) a podpora výuky onkologie v klinické praxi |
|
mefanet.cz | ||
Eberlová L. a kol. | E-learning in teaching anatomy | ||||
Faber E. a kol. | Inovace výuky mikroskopické morfologie v hematologii zavedením internetové virtuální interaktivní metody | ||||
Feberová J. a kol. | Vyhodnocení 5 let provozu e-learningových kurzů na Univerzitě Karlově v Praze, vliv zavedení e-learningu na výsledky ústní zkoušky z Lékařské informatiky | ||||
Feltl D. a kol. | Výuka standardů péče v radiační onkologii s využitím populačních a klinických dat |
|
|||
Fínek J. a kol. | Učme se hledat novou hodnotu léčebné péče na našich vlastních datech |
|
|||
Fínek J. a kol. | Populační a klinická data o urologických malignitách v ČR v interaktivním výukovém software na portálu www.uroweb.cz |
|
uroweb.cz | ||
Gangur M. a kol. | Výukový portál České stomatologické komory | ||||
Hanuš J. a kol. | Biostatistika a e-learning na LF UK v Hradci Králové | moodle.lfhk.cuni.cz Přístupový klíč pro hosty: "stat" |
|||
Hejtmánek L. a kol. | Distribuované zpracování obrazu pro virtuální mikroskop | ||||
Hrušák D. | 3D technologie ve stomatologii |
|
|||
Indrák K. a kol. | Standardy v léčbě leukémií v interaktivním výukovém SW pracujícím s reálnými klinickými daty - projekty CAMELIA a ALERT |
|
|||
Junek T. a kol. | Koncepce streamovaného videa na LF v Plzni | ||||
Kaška M. a kol. | E-learningová pomůcka pro výuku chirurgické léčby cholecystolitiázy |
|
|||
Kašpárková J. | „Ošetřovatelství v akci“ v běhu času – trnitá cesta k cíli | ||||
Kinkorová J. | Etická pravidla v evropském biomedicínckém prostoru | ||||
Klimeš D. a kol. | Interaktivní nástroje pro výuku léčebných standardů cytostatické léčby zhoubných nádorů | ||||
Kocna P. | Screening kolorektálního karcinomu z pohledu e-learningu |
|
|||
Kofránek J. a kol. | Dřinu strojům – moderní softwarové nástroje pro tvorbu simulačního jádra výukových programů | ||||
Konečný J. a kol. | Projekt Fotografický interaktivní atlas člověka |
|
|
||
Korabečná M. a kol. | Molekulární anatomie buňky - elektronická podpora výuky obecné biologie na LF UK v Plzni |
|
|||
Kratochvíl J. | E-learningové kurzy a podpora informačního vzdělávání na Lékařské fakultě MU |
Přehled kurzů vyučovaných Knihovnou univerzitního kampusu MU | |||
Kulhánek T. a kol. | Vzdálený přístup k virtuálním výukovým a výzkumným aplikacím - podpora foniatrických vyšetření | ||||
Kvašňák E. | Results of MEFANET project 2009 at the Third Medical Faculty of Charles University | ||||
Lochman J. | Používání Wikipedie při studiu lékařských oborů studenty – kontrola vyučujícími |
|
|
||
Luňáček L. a kol. | Novinky v projektu Fotografický interaktivní atlas člověka | ||||
Májek O. a kol. | Výukový obsah a využití informačních systémů pro programy screeningu zhoubných nádorů prsu, kolorekta a hrdla děložního | mamo.cz kolorektum.cz cervix.cz |
|||
Majerník J. a kol. | Virtuálne formy podpory vzdelávania v medicínskych odboroch | ||||
Makovník M. a kol. | Elektronický testovací systém Opus Sapientiæ | ||||
Mareková M. a kol. | Interaktívny atlas biochémie - biochémia v schémach a obrazoch | ||||
Meško D. a kol. | E-learningový portál Slovenskej lekárskej komory | ||||
Mihál V. a kol. | Integrovaná výuka pediatrie založené na důkazu s využitím e-learningu | ||||
Mužík J. a kol. | Zpřístupnění populačních epidemiologických registrů pro výuku: Národní onkologický registr ČR on-line |
|
|||
Novák Z. a kol. | Možnosti interdisciplinární spolupráce při řešení procesu na bázi lební s možností výuky studentů | ||||
Nováková P. | Edukační obsah oficiálního portálu ČOS ČLS JEP (www.linkos.cz) | Oficiální stránky ČOS zaměřené na edukaci lékařů i pacientů a jejich blízkých |
|||
Ondruš D. a kol. | Výukový potenciál Národného onkologického registra SR v on-line sprístupnenom analytickom spracování | ||||
Penka M. a kol. | Telehematologie jako projekt vedoucí k dalšímu prohloubení morfologické diagnostiky | ||||
Pomfy M. a kol. | Multimediálny edukačný materiál „Mikroskopická anatómia“ pre medicínske odbory | ||||
Procházka M. a kol. | Atlases jako poskytovatel služby ve federacích | ||||
Rafajdus M. | Internet? | ||||
Rous V. a kol. | Vzdělávání v elektronickém zdravotnictví | ||||
Ryška A. a kol. | Virtuální kasuistiky - nová možnost v multidisciplinární výuce klinických oborů |
|
|||
Seydlová M. a kol. | Nová strategie výuky stomatologie pro všeobecný směr | ||||
Schwarz D. | Nové prvky ve společné platformě pro sdílení a nabídku vzdělávacího obsahu v síti MEFANET | videozáznam | |||
Svobodová H. | Multimediální vzdělávání v ošetřovatelství aneb výuka jinak | ||||
Szabó Z. | Nový bakalářský studijní obor Biomedicínská informatika na Fakultě biomedicínského inženýrství v Kladně | ||||
Štourač P. | Projekty spojené s portálem AKUTNE.CZ aneb jak zapojit studenty do tvorby e-learningového obsahu | ||||
Štuka Č. a kol. | MEFANET je mrtev... Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky? | ||||
Thurzo A. a kol. | „Crowdsourcing“ v testovacom on-line systéme Opus Sapientiæ |
|
|
||
Vaněk F. | Systém „Screens“ |
|
|||
Vaněk F. a kol. | Live přenosy přednášek |
|
|||
Vejražka M. a kol. | ... ať žije MEFANET! Využije MEFANET nové technologie pro podporu výuky? | ||||
Vejražka M. a kol. | WikiSkripta – nový nástroj pro tvorbu a sdílení výukových textů | WikiSkripta – kooperativní mezioborová učebnice medicíny | |||
Vejvodová J. a kol. | Evaluační kritéria pro hodnocení elektronických kurzů |
|
|||
Vorlíček J. | Moderní výuka onkologie jako součást Národního onkologického programu |
|
|||
Vyzula R. a kol. | Praxe hodnocení cílené biologické léčby zhoubných nádorů v ČR a její edukační obsah |
|
|||
Wolna K. a kol. | Zpracování kasuistik do hypertextového patologického atlasu | ||||
Zahradníček O. | Od vyvěšení prezentace k jednoduchému e-learningu pro výuku lékařské mikrobiologie |