Autor | Název příspěvku | Abstrakt | Článek | Prezentace | Odkazy |
---|---|---|---|---|---|
Báča V. | E-learning as a part of practical courses in clinical anatomy, mini-invasive surgery, and traumatology E-learning jako součást praktických kurzů klinické anatomie, miniinvazivní chirurgie a traumatologie |
|
|
|
|
Baláková L. | Methodical guidance of students during multimedial interactive algorithm creation for the portal AKUTNE.CZ Metodické vedení studentů při tvorbě interaktivních multimediálních algoritmů na portálu AKUTNE.CZ |
||||
Barták M. | Interactive teaching of professional English using multifunctional presentations Interaktivní výuka odborné angličtiny s využitím multifukčních prezentací |
|
|
||
Bartáková S. | E-learning in undergraduate dental education at Faculty of Medicine of Masaryk University and a view of the dental section in the MEFANET e-publishing platform E-learning v pregraduální výuce zubního lékařství na LF MU a výhled na strukturovanou sekci zubního lékařství v rámci publikační platformy MEFANET |
|
|
|
|
Bezdičková M. | Use of e-learning support in study of morfology – experience of the Department of Normal Anatomy, Fac. of Medicine, Palacký University, Olomouc Využití e-learningových opor při studiu morfologických oborů - zkušenosti Ústavu normální anatomie LF |
|
|
|
|
Blaha M. | Development of Analytical Tool for Support of Evaluation of Cancer Care (I-COP) Vývoj analytického nástroje pro podporu hodnocení onkologické péče (I-COP) |
|
|
||
Boleková A. | Information technologies in undergraduate education of human anatomy at Medical faculty of P.J.S. University in Kosice Informačné technológie v pregraduálnej výučbe humánnej anatómie na Lekárskej fakulte UPJŠ v Košiciach |
|
|
||
Brechlerová D. | E-learning and laboratory support of new field of study biomedical informatics (FBMI, Kladno) within the scope of the OP EC project E-learningová a laboratorní opora nového oboru Biomedicíncká informatika na FBMI v Kladně v rámci projektu OP VK |
|
|
||
Brechlerová D. | Problem of specialised informatic websites for ill Problematika specializovaných webů pro pacienty |
|
|
||
Cerman M. | Adobe Connect - way for effective on-line communication Adobe Connect – způsob efektivní on-line komunikace |
|
|
|
|
Čivrný J. | E-learning in Burn Surgery E-learning v popáleninové medicíně |
|
|
||
Dobiaš M. | E-learning support for interdisciplinary integration of study programmes studied at the Medical Faculty and Faculty of Health Sciences, Palacký University in Olomouc Tvorba a ověření e-learningového prostředí pro integraci výuky preklinických a klinických předmětů na LF UP a FZV UP v Olomouci |
|
|
|
|
Domoráková I. | Multimedia educational program: Microscopic structure of cells and tissues in medicine Multimediálny výukový program: Mikroskopická štruktúra buniek a tkanív v medicíne |
|
|
|
|
Dostálová T. (Feberová J.) | E-learning support of dentistry education Výuka stomatologie za podpory e-learningu |
|
|
||
Dušek L., Schwarz D. | MEFANET after four years of progressing: 4-D model for digital content quality assessment MEFANET po čtyřech letech vývoje: 4-D model pro hodnocení kvality publikovaných vzdělávacích materiálů |
||||
Feberová J. (Polášek J.) | MoodleMefanet – system for creating of e-learning courses MoodleMefanet – prostředí pro tvorbu e-learnigových kurzů |
|
|
||
Fiala P. | Interactive anatomy teaching at the Anatomy Department, Charles University, Faculty of Medicine in Pilsen Interaktivní výuka anatomie na Anatomickém ústavu lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Plzni |
|
|
||
Fors U. | Virtual patients and other virtual environments for learning, assessment, diagnosis and treatment |
|
|
||
Haag M. | Virtual Patients for Education, Assessment and Research |
|
|||
Hájek P. | E-learning courses of topographical anatomy of limbs E-learningové kurzy topografické anatomie končetin |
||||
Hanuš J. | Moodle in practical classes of Medical Biophysics and response of students Moodle v praktické výuce lékařské biofyziky a ohlas studentů |
|
|
||
Junek T. | Security of computer classroom for electronic testing – terminal solution Zabezpečení počítačové učebny pro elektronické testování – terminálová řešení |
|
|
||
Kasal P. | Using of standardized schemas for effective eLearning health programs Využití standardizovaných schémat pro efektivní tvorbu zdravotnických eLearningových programů |
|
|
||
Kofránek J. | Complex model of integrated physiological systems – a theoretical basis for medical training simulators Komplexní modely integrovaných fyziologických systémů - teoretický podklad pro lékařské výukové simulátory |
|
|
||
Konečný J. | Project Photographic interactive atlas of human body in the year 2010 Projekt Fotografický interaktivní atlas člověka v roce 2010 |
|
|
|
|
Krajčí D. | Histology practical in electronic format of virtual slides Praktikum histologie v elektronickém formátu s použitím virtuálních preparátů |
|
|||
Kulhánek T. | From educational models towards identification of physiological system Od výukového modelu k identifikaci fyziologického systému |
|
|
||
Kvašňák E. | E-learning on practice of medical biophysics E-learning v praktikách z biofyziky |
|
|
||
Langová K. | Biomedical statistics in dentistry training at the Faculty of Medicine and Dentistry, Palacký University in Olomouc Biomedicínská statistika ve výuce studentů zubního lékařství LF UP v Olomouci |
|
|
||
Lauschová I. | Use of a virtual microscope in histology courses Využití virtuálního mikroskopu ve výuce histologie |
|
|
||
Luňáček L. | The 3rd phase of project called Photographic interactive atlas of human body 3. etapa vývoje projektu Fotografický interaktivní atlas člověka |
|
|||
Majerník J. | Project of on-line education of clinical disciplines in under- and post-graduate study Projekt on-line vzdelávania klinických odborov v pre- a post-graduálnej výchove |
|
|||
Makovník M. | Academic information system (AIS) as the part of the electronic learning process AIS ako súčasť elektronického vzdelávania |
|
|
||
Meško D. | How digital natives learn Ako sa učia digitálni domorodci |
|
|
||
Mihál V. | A casuistic model of evidence-based clinical decision making via blended learning |
|
|
||
Naňka O. | Anatonomina.org Anatonomina.org |
|
|
|
|
Nikl T. | A system for distribution of protected video: MedicalMedia.eu – new medical YouTube? Systém pro distribuci chráněného videa aneb MedicalMedia.eu – nový medicinský YouTube? |
|
|
||
Novák Z. | The contribution of full hd devices to setting off the morphological view in neurosurgery training Přínos full HD techniky pro zvýraznění morfologického obrazu ve výuce neurochirurgie |
|
|
||
Poulton T. | Virtual Patients: A new generation in Problem-Based Learning? |
|
|
||
Ryška A. | New possibilities in multidisciplinary clinical education based on virtual clinical Nové možnosti v multidisciplinárním klinickém vzdělávání založené na bázi virtuálních klinických případů |
|
|
||
Sedláčková M. | A set of multimedia text books for support of teaching of histology and embryology Soubor multimediálních učebnic na podporu výuky histologie a embryologie |
|
|
|
|
Solya G. | Multidisciplinary view of the liver (anatomy, histology, biochemistry and pathology of the liver) Multidisciplinárny pohľad na pečeň (anatómia, histológia, biochémia a patológia pečene) |
|
|
||
Synek S. | E-learning in Optometry: usage treatment standards in practice E-learning v optometrii, využití léčebných standardů v praxi |
|
|
||
Štuka Č. | WIikilectures live Wikiskripta živě |
|
|
||
Šubrtová D. | Teaching by means of web pages of the Dep. of Histology and Embryology in Hradec Králové Výuka prostřednictvím webových stránek hradeckého ústavu histologie a embryologie |
|
|
||
Šviglerová J. | Video – a suitable tool for practical teaching of physiology? Video - vhodný nástroj pro praktickou výuku fyziologie? |
|
|
||
Teremová Z. | Creation of e-learning contributions for educational portal Imed – Cystics fibrosis Tvorba e-learning prispevkov pre vzdelavávací portál Imed - Cystická fibróza |
|
|
||
Thurzo A. | On-line eLearning and examination powered with crowd-sourcing from social networks On-line e-learning a zkoušení s pomocí crowd-sourcingu ze sociálních sítí |
|
|
||
Varga F. | Centre for simulation education at Jessenius Faculty of Medicine in Martin, Comenius University in Bratislava Centrum pro simulační výuku na Jesseniově lékařské fakultě v Martině, Univerzity Komenského v Bratislavě |
|
|||
Vejražka M. | WikiLectures - Hullabaloo in Medical E-Learning WikiSkripta – rozruch v medicínském e-learningu |
|
|||
Veselý O. | Interdisciplinary e-learning support for the educational theme consciousness as studied in curricula at the Palacký University in Olomouc E-learningová podpora mezioborové integrace výuky tématu vědomí na UP v Olomouci |
|
|
||
Zahradníček O. | Electronic study support for education of nurses and midwives Elektronické studiní opory pro výuku zdravotních sester a porodních asistentek |
|
|
||
Zlámal J. | The studying economics of dentistry including medical ethics at faculty of medicine of Palacky university Výuka ekonomiky zubního lékařství včetně lékařské etiky na LF UP v Olomouci |
|
|
||
Zvárová J. | E-learning and the impact of information delivery to students and patients in multilingual setting E-learning a význam předávání informace studentům a pacientům v mnohojazyčném prostředí |
|
|